Tuesday, April 13, 2010

luahan rase...

kenapa kt dunia ni perlu wujud...
manusia..manusia ni..
kenapa...???????
kite xpnah pon amek tau psl die..
tp kenapa suke sgt...
amek tau hal kite..
klu mulut ni jahat dh sound je blk..
tp..xkn nk tunjuk kelemahan kite..
seronok sgt ke amek tau hal org ni?
ke mmg environment keje gov cmni..
kenapaaaaaaa.....???????
baik keje swasta yg keje menimbun2..
tp xpnah amek tau hal kite...
yg peliknye..bkn satu opis..
sblh opis...pelik2..
korang penah lalui x?
camne eh nk bdepan dgn manusia2 ni?
perlukah kite bertegas?
atau pura2 buat xtau..


p.s : kepada manusia2 berkenaan, tlg jage hal memasing dlu dr cbuk jage hal org lain..tolong bg sy bernafas dgn tenang....


7 comments:

thezaila said...

rasa nya environment keje gomen mmg macam tu kot.. mack cik2 tu, tersangat la free sehingga suka menjaga tepi kain org lain..

bawak banyak bersabar u... abai kan je mereka itu... ibarat lalat n langau buat bising di angin lalu jek..

fikaryna said...

ryna x penah hadapi situasi nih..cuma bila baca kisah kat atas mcm..kapochey nya..buat bodo jer..kalau kita balas2..nanti jadi cam bodo sbb layan org bodo..

TAMARA BLIZZ said...

my dear..itulah asam garam kehidupan..jgn termakan dgn kata2 yang melemahkan..gudluck!

^misz zatie8384^ said...

zaila : tu la psl..
dh puas saba ni..xtau la bile nk meletop..huhu

^misz zatie8384^ said...

sis ryna : skang ni nani bukak je lagu kuat2..bia pdn muke dieorg..hahahah

^misz zatie8384^ said...

tamara : tq dear..

AZIANA said...

he sabar banyak2 yer..mmg keje gov kena banyak sabo..kite pun da pnh kena cmtue..